Jobba hos oss

Vill du ha en omväxlande tjänst där du har en central roll i företagets kärnverksamhet? Vi söker någon som tycker det är roligt att ha kundkontakt, vara en viktig del i ett Team, arbeta i olika digitala system samt vara delaktig i att utveckla DKR och dess processer.

Senior redovisningsekonom

Vill du ha en omväxlande tjänst inom ekonomiområdet med stor flexibilitet och hybridarbete?

DKR är företag som vill bidra till att frigöra tid för våra kunder genom att skapa digitala flöden, förenklad administration och verktyg inom redovisning, lön och HR. Vi värnar om vår personal, att ha en balans mellan arbete och fritid är en självklarhet! Vi tillämpar hybridarbete, 7 timmars arbetsdag med generösa flexramar och andra förmåner.

Vi söker någon som tycker det är roligt att ha kundkontakt, vara en viktig del i ett team, arbeta i olika digitala system samt vara delaktig i att utveckla DKR och dess processer inom ekonomiområdet.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta självständigt som redovisningsekonom i ett team. Vi sätter stort värde i att du är initiativrik, tycker om att arbeta efter processer, är strukturerad, noggrann, tycker att spara papper i pärmar tillhör historien samt gillar att saker ibland förändras med kort framförhållning.

Att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift ska kännas bekvämt för dig.

Det är meriteriterande om du är auktoriserad redovisningskonsult och även arbetat i Visma.net.

Tjänsten innefattar varierande arbetsuppgifter. Nedan finns ett axplock:

  • Löpande redovisning
  • Månads- och årbokslut
  • Årsredovisning
  • Deklarationer
  • Utveckling av processer och effektivisering av arbetssätt
  • Analysering och rådgivning
  • Kundkontakt
  • Projektarbeten

Skicka din ansökan till [email protected]

Vi intervjuar fortlöpande via Teams.

DKR följer tjänstemannaavtalet mellan Almega och Unionen.

Ekonomiassistent/Koordinator

Vill du ha en omväxlande tjänst där du har en central roll i företagets kärnverksamhet?

DKR är företag som vill bidra till att frigöra tid för våra kunder genom att skapa digitala flöden, förenklad administration och verktyg inom lön, redovisning och HR. Vi värnar om vår personal, att ha en balans mellan arbete och fritid är en självklarhet! Vi tillämpar hybridarbete, 7 timmars arbetsdag med generösa flexramar och andra förmåner.

Vi söker någon som tycker det är roligt att ha kundkontakt, vara en viktig del i ett Team, arbeta i olika digitala system samt vara delaktig i att utveckla DKR och dess processer

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som Ekonomiassistent och gärna som Koordinator. Vi sätter stort värde i att du är initiativrik, tycker om att arbeta efter processer, är strukturerad, noggrann, tycker att spara papper i pärmar tillhör historien samt gillar att saker ibland förändras med kort framförhållning.

Att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift ska kännas bekvämt för dig.

Har du även arbetat med Visma.net är det meriterande.

Tjänsten innefattar många varierande arbetsuppgifter. Nedan finns ett axplock av arbetsuppgifter

  • Utveckling av processer och effektivisering av arbetssätt
  • Kund och leverantörsreskontra
  • Förvaltning av brf/samfällighet
  • Lättare redovisningsuppgifter
  • Underhåll av system med kunduppgifter
  • Följa upp avtalsskrivningar mm
  • Kundkontakt
  • Projektarbeten

Skicka din ansökan till [email protected]

Vi intervjuar fortlöpande via Teams.

DKR följer tjänstemannaavtalet mellan Almega och Unionen.

Anställning: Heltid, tillsvidareanställning.

Shopping Basket