Jobba hos oss

Vill du ha en omväxlande tjänst där du har en central roll i företagets kärnverksamhet? Vi söker någon som tycker det är roligt att ha kundkontakt, vara en viktig del i ett Team, arbeta i olika digitala system samt vara delaktig i att utveckla DKR och dess processer.

Ekonomiassistent/Koordinator

DKR är ett redovisning och löneföretag som vill bidra till att frigöra tid för våra kunder genom att skapa digitala flöden, förenklad administration och verktyg. Vi värnar om vår personal, så att ha en balans mellan arbete och fritid är en självklarhet!

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta som Ekonomiassistent och gärna som Koordinator. Vi sätter stort värde i att du är initiativrik, tycker om att arbeta efter processer, är strukturerad, noggrann, tycker att spara papper i pärmar tillhör historien samt gillar att saker ibland förändras med kort framförhållning.

Att kommunicera både på svenska och engelska i tal och skrift ska kännas bekvämt för dig.

Har du även arbetat med Visma.net är det  meriterande.

Tjänsten innefattar många varierande arbetsuppgifter. Nedan finns ett litet axplock av arbetsuppgifter

  • Kundfakturering DKR
  • Leverantörsreskontra
  • Fakturainkorg
  • Betalningskontroll
  • Administration för brf/samfällighet
  • Lättare redovisningsuppgifter
  • Underhåll av system med kunduppgifter
  • Följa upp avtalsskrivningar mm
  • Återlämna digitalt/fysiskt material till kund
  • Arkivering (digitalt/fysisk),
  • Mötesbokningar befintliga kunder samt potentiella kunder
  • Brev och enkla rapporter till kund
  • Kundkontakt
 

Skicka din ansökan till [email protected]

Vi intervjuar fortlöpande via Teams.

DKR följer tjänstemannaavtalet mellan Almega och Unionen.

Shopping Basket