Arbetssätt

Hur DKR arbetar för dig?

Först lär vi känna era behov, förväntningar och förutsättningar – sedan börjar det flyta på.

Vi är läraktiga, nyfikna och kan vår sak, men ett samarbete börjar med att vi lär oss av er. Vi lyssnar, noterar och ser era behov och era förutsättningar.

Digitalt arbete är i och för sig vår grej, men vi inleder gärna relationen med att ses. Från det första mötet leder vi er in i vår värld av förenklad administration, verktyg och kontaktvägar som gör att du alltid kan nå din ekonomi, HR och löneuppgifter på dina villkor. Inte minst i mobilen.

Ett flitigt arbete av oss
– och vi gör det för att förenkla ditt arbetsliv.

Analys

Vi börjar med ett möte där vi går igenom vilka behov och mål ni och er verksamhet har. Mötet kan vi givetvis ta via uppkoppling då vi arbetar platsoberoende, och då kan man även spara in några koldioxidpartiklar. Men ett fysiskt möte är alltid trevligt. Utifrån analysen kan vi ge förslag på anpassat paket.

Tillsammans justerar vi detta
innan vi går vidare till
nästa fas.

Uppstart

Så snart avtalet är signerat, det sker givetvis digitalt med mobilt bank-id, så tar vår koordinator över.

Koordinatorn ser till att allt vi behöver inhämtas. Vi kontaktar eventuell tidigare konsult eller byrå, allt för att det skall gå så smidigt som möjligt. Om behovet finns kontaktar vi även alla era leverantörer och uppdaterar dem i förändringar som exempelvis ny fakturaadress.

Utbildning

I samband med att vi kör igång skarpt går vi igenom rutiner som vi satt tillsammans. Vi går också igenom den digitala plattform som kommer att förenkla vår kommunikation och uppföljning.

Det mesta kan faktiskt skötas direkt från din telefon. Hur smidigt som helst! Allt rullar på smidigt utefter den plan som vi tillsammans kommit överens om.

Support

Inga frågor är dumma frågor. Vi blir bara glada om man frågar en gång för mycket. Det är alltid säkrare att ge support och rådgivning innan man går till handling än efter.

Det brukar också oftast bli väldigt mycket billigare att tillsammans lägga upp en plan före än efter.
Vi finns här för dig!

Alltid nyfikna

Vi söker ständigt nya kontakter för att bryta loss administrativ tid. Vet du någon som du vill hjälpa genom att tipsa om oss? Eller har du upptänkt ett verktyg vi borde överväga att ta in i vår tjänst?

Tipsa oss gärna!